پزشک آنلاین

تماس با ما:

جهت ارسال متن برای مدیر سایت، از فرم زیر استفاده کنید. متن شما توسط مدیریت مطالعه و بررسی خواهد شد و در صورت لزوم در اسرع وقت پاسخ به ایمیل شما ارسال خواهد شد.

نام و نام خانوادگي 

آدرس ايميل  

تلفن همراه  

متن

(ترجیحا فارسی) 

کد امنیتی

 



از آن جایی که کار در مطب و ویزیت بیماران تکراری برای من بسیار خسته کننده بوده هرگز در فکر تاسیس مطب به صورت جدی نبوده ام , بجز یک مقطع زمانی بسیار محدود و آن هم بصورت آزمایشی.فلذا بواسطه علاقه شدیدم به اینترنت و به خاطر این که تمام مردم کشورم بتوانند از دانش من چه در زمینه طب تخصصی اطفال و یا هومیوپاتی استفاده کنند تمام تلاشم را متوجه ویزیت آنلاین کرده ام.

وب سایت پزشک آنلاین متعلق به همه مردم کشور ایران است و شما می توانید درهرساعت از شبانه روز حتی ایام تعطیل از مشاوره های آنلاین و فایل های آموزشی ما استفاده کنید.


کسانی که مایل هستند به طور حضوری توسط ما ویزیت شوند می توانند فقط در ساعات تعیین شده در زیر به کلینیک تخصصی بیمارستان تریتا مراجعه کنند

دوشنبهها :12:30 الی 15:30

پنچ شنبه ها 9 الی 14

نوبت دهی: 47241000 داخلی 228

سؤالات متداول خریداران:



حساب کاربری

1- آیا امکان ویرایش مشخصات کاربری و ایمیل من وجود دارد؟

پاسخ: شما می توانید مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید. برای این کار باید با وارد کردن نام کاربری و کلمه عبور، وارد حساب کاربری خود بشوید، سپس با کلیک روی نام خود و انتخاب گزینه "ویرایش پروفایل من" به صفحه ای منتقل می شوید که امکان "ویرایش اطلاعات" وجود دارد.


2- آیا می توانم به اطلاعات خریدهای قبلی خود دسترسی داشته باشم؟

پاسخ: برای دسترسی به اطلاعات خریدهای قبلی، باید با حساب کاربری خود وارد شوید، سپس در بالای صفحه روی نام خود کلیک کرده و با انتخاب گزینه "سفارشات من" سوابق خرید خود را مشاهده کنید.



ثبت و پیگیری سفارش

آیا برای خرید از پزشک آنلاین، حتما باید در سایت عضو باشم؟

پاسخ: بله، با این که بدون وارد شدن به سایت می توانید یک کالا را به سبد خرید اضافه کنید، اما برای انجام مراحل بعدی خرید و ثبت سفارش باید با حساب کاربری خود وارد سایت شده و یا در هنگام خرید، عضویت خود را تکمیل کنید.

با عضویت در پزشک آنلاین می توانید:

- سریع تر و ساده تر خرید کنید.

- به سادگی سوابق خرید و فعالیت های خود را مدیریت کنید.

- نقد، بررسی و نظرات خود را با دیگران به اشتراک گذارید.


آیا در تمام ساعات شبانه روز می توانم سفارش خود را ثبت کنم؟

پاسخ: شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته می توانید سفارش خود را ثبت کنید.


از وضعیت سفارشی که ثبت کرده ام، چگونه میتوانم مطلع شوم؟

پاسخ: پزشک آنلاین با ارسال پیامک، مرحله به مرحله وضعیت سفارش را به شما اعلام میکند. همچنین برای اطلاع از وضعیت سفارش، می توانید وارد حساب کاربری خود شوید و با کلیک روی گزینه "سفارشات من" از وضعیت آن مطلع شوید. توجه داشته باشید که 50005410505019 تنها شماره ای است که پزشک آنلاین از طریق آن برای کاربران و مشتریان خود پیامک (اس ام اس) ارسال می کند. بنابراین ارسال هرگونه پیامک تحت عنوان پزشک آنلاین، با هر شماره دیگری تخلف و سوء استفاده از نام پزشک آنلاین است و در صورت دریافت چنین پیامکی، لطفاً جهت پیگیری قانونی آن را به ما اطلاع دهید.


آیا می توانم کالاهایی که موجود نیستند را سفارش بدهم؟

پاسخ: خیر، در حال حاضر تنها کالاهایی امکان سفارش گذاری دارند که در سایت پزشک آنلاین با قیمت مشخص شده اند. و امکان افزودن آنها به سبد خرید وجود دارد.


می توانم سفارشم را ابطال کنم یا تغییر بدهم؟

پاسخ: تا پیش از تایید نهایی سفارش و کلیک روی آیکون اتمام خرید شما می توانید سفارش را از سبد خرید خود حذف و یا اصلاح کنید. پس از تایید نهایی سفارش و اتمام خرید و در مرحله پرداخت، شما قادر به حذف و تغییر سفارش نیستید. از این مرحله به بعد برای لغو یا تغییر آن، با پزشک آنلاین تماس بگیرید.


بعد از ثبت سفارش، برای اطمینان از پردازش آن باید با پزشک آنلاین تماس بگیرم؟

پاسخ: خیر، پس از انجام مراحل خرید و ثبت سفارش، پردازش سفارش شما به صورت خودکار از طریق سرویس پیامک یا ایمیل اطلاع رسانی خواهد شد و در صورتی که نیاز باشد فروشنده مربوطه با شما تماس خواهد گرفت.


می توانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟

پاسخ: خیر، به منظور تسریع فرایند پردازش و ارسال سفارش و نیز کاهش امکان بروز خطا در ثبت سفارش، مشتریان محترم باید سفارش خود را اینترنتی ثبت کنند.



کالاهای عرضه شده در پزشک آنلاین

برای انتخاب و خرید کالا در سایت نیاز به مشاوره دارم، راهی وجود دارد که در تصمیم گیری به من کمک کند؟

پاسخ: پزشک آنلاین تمام تلاش خود را می کند تا اطلاعات مورد نیاز برای خرید هر کالا در سایت موجود، کافی و روشن باشد. شما راه های مختلفی برای کسب اطلاعات تکمیلی و تخصصی محصولات در پزشک آنلاین دارید. می توانید از ابزارهای ایجاد شده برای این منظور از قبیل، مطالعه شرح محصول و جدول اطلاعات فنی کالاها استفاده کنید. همچنین پزشک آنلاین نقدها و نظرهای کاربران را با دیدگاه بی طرفانه در سایت نمایش می دهد که مطالعه آنها می تواند در انتخاب کالا به شما کمک کند.


آیا ممکن است کالایی را که سفارش می دهم موجود نباشد؟

پاسخ: کالاهای دارای قیمت در سایت پزشک آنلاین، قابل افزودن به سبد خرید و سفارش گذاری هستند. بنابراین هنگام ثبت سفارش این کالاها نیازی به استعلام موجودی نیست و سفارش در سریع ترین زمان ممکن پردازش و تحویل خواهد شد.



پرداخت

1- مبلغ سفارشم را چگونه می توانم پرداخت کنم؟

پاسخ: همگی کاربران پزشک آنلاین می توانند از طریق درگاه اینترنتی و با استفاده از همه کارت های بانکی عضو شبکه شتاب در سایت پزشک آنلاین، هزینه سفارش را به صورت آنلاین پرداخت کنند.


با استفاده از کارت کدام بانک ها میتوان هزینه سفارش را اینترنتی پرداخت کرد؟

پاسخ: شما می توانید با استفاده از همه کارت های بانکی عضو شبکه شتاب در سایت پزشک آنلاین، هزینه سفارش را به صورت آنلاین پرداخت کنید.


ممکن است پرداخت اینترنتی ناموفق باشد، ولی مبلغ از حساب من کم شده باشد؟

پاسخ: گاهی ممکن است در هنگام پرداخت شبکه بانکی قطع شود و پرداخت ناموفق انجام شود. اما در این مواقع جای نگرانی وجود ندارد. در این حالت معمولاً پول شما در حساب های میانی بانک است و خود بانک مغایرت ها را رفع کرده و مبلغ را به صورت خودکار به حساب شما برگشت می دهد. اگر تا 72 ساعت پول به حسابتان برگشت نخورد، آنگاه با بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس بگیرید تا مغایرت برطرف شود.


آیا می توانم وجه سفارش خود را به صورت اقساطی پرداخت کنم؟

پاسخ: در حال حاضر چنین امکانی وجود ندارد.


آیا می توانم برای پرداخت سفارش خود چک بدهم؟

پاسخ: خیر، برای جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی، پزشک آنلاین از پذیرش هر گونه چک بانکی معذور است.


آیا پرداخت اینترنتی وجه سفارش در سایت پزشک آنلاین امن است؟

پاسخ: پرداخت اینترنتی به گونه ای طراحی شده که امن و راحت باشد. با وجود این شما نه تنها برای خرید از پزشک آنلاین که هنگام هرگونه پرداخت اینترنتی برای اطمینان از امنیت پرداخت خود نکته های زیر را رعایت فرمایید:

- در صفحه ای که می خواهید اطلاعات کارت بانکی خود را وارد کنید، با مشاهده قسمت آدرس (Address Bar)، در مرورگر (Browser) وب خود مطمئن شوید از پروتکل امن https به جای پروتکل http استفاده می شود به عبارت دیگر باید در ابتدای آدرس، https وجود داشته باشد.

- قبل از ورود اطلاعات، از وجود قفل طلائی رنگ در قسمت بالا و سمت راست صفحه مرورگر وب خود مطمئن شوید، در صورت عدم مشاهده این قفل از وارد کردن اطلاعات کارت خود خودداری کنید.

- برای ورود اطلاعات کارت خود حتماً از صفحه کلید مجازی موجود استفاده کنید.



سؤالات متداول بازاریابها:



1. آیا تضمینی برای ما اعضا وجود داره که شما پول ما رو بدید؟

پاسخ: علت پیشرفت روزافزون سایت پزشک آنلاین، صداقت در پرداخت به موقع درآمد اعضاست. جهت حصول اعتماد بیشترتان، شما می توانید پس از اینکه موفق شدید اولین محصول را در پزشک آنلاین به فروش برسانید از ما بخواهید تا پورسانت آن محصول را حتی اگر 1000 تومان باشد به حسابتان واریز کنیم.


2. میخواستم بدانم چطور میتوانم در آمدم را زیاد کنم؟ از چه راههایی؟ همچنین میخواستم بدانم درآمد کسب شده چقدر باید برسد تا به حسابمان واریز شود؟

پاسخ: راههای بازاریابی و کسب و درآمد اینترنتی در صفحه بازاریابی بیان شده است(همچنین در پنل شخصی شما وجود دارد). میزان حداقل درآمد شما جهت واریز به حساب بانکی تان در پنل کاربری شما بخش درخواست برداشت، موجود می باشد.


3. لطفا توضيح دهيد چطوري ديگران معرفي به سايت شوند كه هم زير مجموعه من باشند و هم خودشان بتوانند زير مجموعه ايجادكنند؟

پاسخ: هر کاربری که با کلیک بر لینک اختصاصی یا لینکهای بازاریابی شما به سایت پزشک آنلاین وارد شده و در سایت عضو گردد زیرمجموعه شما خواهد بود. زیر مجموعه های شما نیز مانند شما می توانند با تبلیغ لینک اختصاصی خود مشتری برای محصولات جذب کنند و در نتیجه درآمد کسب نمایند. توضیحات کاملتر را می توانید با ورود به صفحه بازاریابی مشاهده کنید.


4. ميخواستم بدونم با هر كامپيوتر چند بار ميشه ثبت نام كرد؟ اعضاي يك خانواده يا دوستانم رو مي تونم با كامپيوتر خودم عضو كنم؟ افراد خارج از كشور هم مي تونند در اين سايت عضو شوند؟
پاسخ: با یک کامپیوتر می توانید سایر اعضای خانواده خود را نیز ثبت نام کنید اما نباید از شماره حسابهای بانکی یکسان استفاده شود. کاربران خارج از کشور (کشور هایی که به سیستم شتاب بانکی ایران متصل هستند) نیز می توانند در این سایت عضو شوند.


5. من دوستان زيادي دارم كه می خواهند در اين سايت عضو شوند ولي تعدادي از آنها شماره حساب ندارند آنها مي توانند از شماره حساب من استفاده كنند؟ و در موقع ثبت نام در سايت، شماره حساب منو بدهند؟

پاسخ: خیر، شماره حساب های تکراری مورد پذیرش واقع نمی شوند. هر کس می بایست شماره حساب منحصر به خود داشته باشد.


6. من می خواستم ببینم اگر برای یک ایمیل مربوط به یاهو یا جیمیل رو که نمی دونیم وجود داره یا نه، معرفی نامه ارسال کنیم چه می شود؟

پاسخ: پس از ارسال ایمیل ناشناس، بلافاصله از طرف یاهو یا جیمیل ایمیلی با موضوع Delivery Failure به ایمیل باکس شما برگشت داده می شود. ارسال زیاد چنین ایمیلهایی باعث می شود ایمیلهای شما اسپم شود و اگر مکررا اقدام به ارسال اسپم کنید توسط یاهو یا جیمیل ایمیل شما به حالت تعلیق در می آید.


7. در صورتی که صفحه سایت خود را به گونه ای تنظیم کنیم که با باز شدن اون، صفحه اول سایت پزشک آنلاین هم باز بشه آیا از لحاظ قوانین سایت مشکل داره یا خیر؟
پاسخ: بهتر است از چنین روشی خودداری کنید. زیرا نتیجه خاصی هم برای شما ندارد.


8. من میخواهم بدونم چگونه میتوانم این سایت را به دیگران معرفی کنم از طریق خود سایت؟
پاسخ: شما با ورود به سیستم، ار طریق بخش ایمیل مارکتینگ، به آسانی می توانید سایت را به دوستان خود معرفی کنید.


9. چجوری باید تبلیغ کنم؟ لطفا برام توضیح بدین، کاری که باید بکنم چجوری و به چه شکلی؟

پاسخ: چندین راه برای تبلیغ لینکهای بازاریابی وجود دارد:

اول از طریق سایت یا وبلاگ شخصی

دوم از طریق معرفی حضوری دوستان و آشنایان، البته در این حالت افراد باید از طریق لینک اختصاصی شما در سایت عضو شوند و یا محصولی را خرید کنند تا شما از مزایای کار تبلیغی خود بهره مند شوید.

سوم ارسال معرفی نامه های سایت در بخش ایمیل مارکتینگ.

چهارم تبلیغ لینکهای بازاریابی در سایتهای پربازدید دیگران.

پنجم از طریق تبلیغ در شبکه های اجتماعی

و ...


10. آیا برای درج آگهی و کسب در آمد باید دو اشتراک جدا ایجاد کرد؟

پاسخ: خیر، یک بار ثبت نام کافی می باشد و با ثبت نام در سایت، به همه بخشهای سایت دسترسی خواهید داشت و می توانید در همه بخشها فعالیت کنید و از همه خدمات سایت استفاده کنید.


11. آیا در بلاگفا و میهن بلاگ می توانم از لینکهای بازاریابی استفاده کنم؟

پاسخ: در میهن بلاگ می توانید اما ظاهرا بلاگفا اجازه ثبت لینکهای بازاریابی را نمی دهد.



10